2010. február 11., csütörtök

Karácsonyi és egyéb kézműveskedések

Azt hiszem, épp ideje feltenni a karácsonyi kézműves ajándékok fotóit. Íme:



(a vetítésre kattintva nagyítható)
Nincs fotó, és nem is karácsonyi, de akkortájt készült: Vicának egy zsepitartó névnapjára, Papának törökméz szülinapjára.

Ezek pedig az utóbbi kb. egy év kézműveskedései:



Hiányzik a sorból Rebeka, de ő már korábban látható volt. És szintén nincs fotó egy lila-pink csíkos plüsscicáról, ami a hordozós hétre volt tombolafelajánlás. Más nem jut eszembe :-)

13 megjegyzés:

Eszti írta...

Nagyon csúcs a tükörtojás!:-)

liv írta...

Annyira ügyes vagy! Jahhh, és Bogi mekkora csaj lett!!!!

Névtelen írta...

Nagyon szepeket keszitettel! Kedvenceim: Lenke cetlis labdaja es a fagyi!
Judit

Kökény írta...

Elájultam! Lívi, nagyon ügyes vagy! Csodállak! A lányok pedig nagyon helyesek! :-)

Lívi írta...

Köszi-köszi! :-)
Viki: :-DDD

Gabi írta...

Nagyon ügyes vagy!!!! :-)
Én meg irígy ;), hogy Lenke is hagy Téged kreatívkodni. Napközben én sajnos most még nem tudok ilyeneket készíteni.

Fagyi ötletet ellopom. Janka imád fagyizni, mindig kérdezi, hogy mikor fagyizunk? Majd a nyáron - kapja a választ, de a márciusi szülinapra pont jó lesz ez a típusú fagyi. :-)

Lili írta...

Livus ezek álomszépek!

Marton-Horváth Kriszti írta...

De jó, hogy erre jártam, ez a bejegyzés nagyon tetszett!Különösen az ajtótámasz bagoly, gratulálok! :-)

Pelikán írta...

Ezeket árulnod kellene, komolyan, pont nemrég néztem a kiskonyhához nem múanyag cuccokat és ilyen szépek és ötletesek messze nincsenek a piacon.

Nuska írta...

Röviden: le vagyok nyűgözve...
hosszabban is jönnék, kérdésekkel, de máskor, most késő van...
az a krumpli...meg a szatyor..meg...meg...

Lívi írta...

Pelikán: a zöldségek nem saját ötletek :-) Itt volt decemberben sok tutorial összeszedve:
zelnice.blogspot.com

HAjrá! Varrj Te is!

------- írta...

jujjjj Livi de ügyes vagy! puszi:juci

Patrícia írta...

No, igen, ezek már játékok! Én hasonlóakat készítettem, csak horgoltam:)